Wykorzystanie ukrytych zmiennych w mailingu
Ukryte zmienne można wykorzystać nie tylko do personalnego powitania respondenta czy przekazania unikalnych kodów rabatowych. Ukryte zmienne świetnie sprawdzą się także w wysyłaniu spersonalizowanej ankiety w wiadomości e-mail.
Dodawaj automatycznie do wiadomości imię i nazwisko klienta, firmę, rozwiązania zastępcze i inne informacje. Dzięki tej funkcjonalności, Twoi Odbiorcy mogą otrzymywać mailingi, których treść będzie automatycznie dopasowana do określonych kryteriów.
- Intercom: wstaw swój pełny adres URL, w tym wszystkie nazwy ukrytych pól i ciągi „xxxxx”, do wiadomości w Intercom lub do hiperłącza. Następnie zastąp ciągi „xxxxx” zmiennymi z listy rozwijanej. Więcej informacji można znaleźć w Bazie wiedzy Intercom: Personalizacja wiadomości za pomocą zmiennych
- Mailchimp: automatyczne ukryte pola z MailChimp
- Freshmail: personalizacja i treści dynamiczne
Dzięki użyciu specjalnych tagów (ukrytych zmiennych), możesz stworzyć kampanię, która trafi dokładnie w potrzeby Twoich Klientów.
Dla przykładu, tagi (ukryte zmienne) w wiadomość wysyłana przez Freshmail będą miały formę: :
- $$email$$ - w to miejsce zostanie wstawiony email odbiorcy, do którego jest kierowana wiadomość,
- $$nazwa$$ - pole opisujące odbiorcę, może się tam znajdować dowolna wartość.
A link zawierający tagi:
https://www.interankiety.pl/f/QpDky8X6?$$nazwa$$$$kod_rabatowy$$
Pamiętaj by stosować polskich znaków w tagach personalizacji.