Wykorzystanie ukrytych zmiennych w mailingu

Ukryte zmienne można wykorzystać nie tylko do personalnego powitania respondenta czy przekazania unikalnych kodów rabatowych. Ukryte zmienne świetnie sprawdzą się także w wysyłaniu spersonalizowanej ankiety w wiadomości e-mail.

Dodawaj automatycznie do wiadomości imię i nazwisko klienta, firmę, rozwiązania zastępcze i inne informacje. Dzięki tej funkcjonalności, Twoi Odbiorcy mogą otrzymywać mailingi, których treść będzie automatycznie dopasowana do określonych kryteriów.

Dzięki użyciu specjalnych tagów (ukrytych zmiennych), możesz stworzyć kampanię, która trafi dokładnie w potrzeby Twoich Klientów. 

Dla przykładu, tagi (ukryte zmienne) w wiadomość wysyłana przez Freshmail będą miały formę: :

  • $$email$$ - w to miejsce zostanie wstawiony email odbiorcy, do którego jest kierowana wiadomość,
  • $$nazwa$$ - pole opisujące odbiorcę, może się tam znajdować dowolna wartość.

A link zawierający tagi:

 https://www.interankiety.pl/f/QpDky8X6?$$nazwa$$$$kod_rabatowy$$

Pamiętaj by stosować polskich znaków w tagach personalizacji.

Czy ten artykuł okazał się pomocny? Dziękujemy za ocenę Wystąpił problem z przesłaniem oceny, spróbuj ponownie.

Dalej potrzebujesz pomocy? Kontakt z nami Kontakt z nami