Integracja z LiveChat

LiveChat to narzędzie umożliwiające łatwą i wygodną komunikacje z Twoimi klientami, użytkownikami, a także każdą osobą odwiedzającą Twoją stronę www lub sklep online. Użytkownik może rozpocząć komunikację z Tobą w dowolnym momencie za pomocą niewielkiego widgeta (chat) umieszczonego na stronie. W ten sposób możesz zapewnić dodatkowy i bardzo wygodny kanał sprzedaży lub obsługi klienta.

Integracja wykorzystuje mechanizm webhooks. Dzięki temu możesz wywołać ankietę za pomocą dowolnego zdarzenia w LiveChat np. zamknięcie okna chat przez klienta. Wszystkie zebrane odpowiedzi zapisywane są bezpośrednio w zakładce Analiza. Możesz śledzić wyniki w czasie rzeczywistym i generować raporty. 

Dzięki integracji Interankiet z LiveChat możesz przeprowadzić ankiety satysfakcji, ankiety NPS lub CES bezpośrednio po zakończonej rozmowie z klientem lub użytkownikiem Twojej witryny. 

Po przeprowadzonym badaniu możesz wygodnie filtrować odpowiedzi, tworzyć tabele krzyżowe i eksportować wyniki do PDF, CSV i Excel. 

Czy ten artykuł okazał się pomocny? Dziękujemy za ocenę Wystąpił problem z przesłaniem oceny, spróbuj ponownie.

Dalej potrzebujesz pomocy? Kontakt z nami Kontakt z nami