Filtrowanie wyników

Reguły filtrowania umożliwiają rozbicie wyników ankiety i skupienie się na określonych częściach danych. Możesz zastosować filtr według pytania i odpowiedzi, aby wyświetlić respondentów, którzy odpowiedzieli na pytanie w określony sposób. Możesz też filtrować według określonego przedziału czasowego, w którym zostały udzielone odpowiedzi.

Projektując ankietę, zastanów się, jak chcesz filtrować wyniki. Jeśli chcesz zobaczyć odpowiedzi według grup, pamiętaj, aby w ankiecie umieścić pytanie, które umożliwi filtrowanie według tej grupy.

Na przykład, jeśli w ankiecie umieścisz pytanie z prośbą do pracowników o wybranie swojego działu, możesz filtrować według pytania i odpowiedzi, aby wyświetlić tylko wyniki z działu zasobów ludzkich. 

Możesz zastosować wiele reguł filtrowania jednocześnie, aby jeszcze bardziej zawęzić dane ankiety.

W przypadku jednoczesnego zastosowania wielu filtrów są one łączone za pomocą logiki i/lub. Oznacza to, że wyświetlane są tylko wyniki, które spełniają wszystkie reguły filtrowania. Na przykład, jeśli zastosujesz regułę filtrowania według dwóch różnych odpowiedzi dla tych samych pytań, w wynikach będą wyświetlały tylko wybrane przez Ciebie odpowiedzi dla danego pytania. 

Tworzenie reguł filtrowania

Aby utworzyć reguły filtrowania:

1. Przejdź do sekcji Analiza-Wyniki-Dostosuj raport.

2. W sekcji Filtry Pytań wybierz pytanie i odpowiedź, które mają zostać wyświetlone. 

3. Klikając opcję Dodaj kolejną regułę możesz dodać kolejny filtr do tego samego lub innego pytania.

4. Kliknij Zastosuj. Wówczas zobaczysz liczbowe i procentowe ujęcie odpowiedzi uwzględnionych odpowiedzi w filtrze. 

5. Możesz wyeksportować swoje wyniki z zastosowanym filtrem. 

Czy ten artykuł okazał się pomocny? Dziękujemy za ocenę Wystąpił problem z przesłaniem oceny, spróbuj ponownie.

Dalej potrzebujesz pomocy? Kontakt z nami Kontakt z nami