Udostępnianie ankiety, formularzy i quizów

Stworzone formularze ankiety posiadają unikalny link, za pomocą którego można wejść na formularz i go wypełnić. Link można wysyłać do innych osób w wiadomości e-mail, sms lub udostępniać w mediach społecznościowych. Dodatkowo formularz można wstawiać na stronie internetowej, w wiadomościach e-mail w formach ułatwiających wypełnianie, oto przedstawienie dostępnych metod. 

Przykładowy link:

https://www.interankiety.pl/f/X06E4GzM

Najprostszym sposobem udostępnienia jest wysłanie lub udostępnienie tego linku osobom od których chce się zebrać odpowiedzi.

W zależności od rodzaju ankiety różne metody są optymalnym rozwiązaniem. W ramach dedykowanych rozwiązań oferujemy indywidualne rozwiązania dla firm i organizacji.

Wstawianie ankiety na stronę WWW

Formularz można osadzić na dowolnej stronie internetowej. Nie wymaga to specjalistycznej wiedzy. Interankiety generują kod, który należy wkleić w pliku Twojej strony www.

Przycisk/Link na stronie

Na stronie internetowej można wstawić Link lub Przycisk otwierający formularz w nowym oknie.

Osadzenie na stronie

Formularz może wyświetlać się na stronie bez potrzeby otwierania go w nowym oknie, będzie wtedy widoczny jako integralna część strony. Dobrze to się sprawdza np. przy formularzu kontaktowym lub formularzu rejestracji.

Widget

Widget jest wygodną formą osadzenia formularza na stronie, bez zajmowania cennego miejsca. W dolnym rogu pojawia się przycisk, po kliknięciu którego otwiera się formularz. Użytkownik nie musi opuszczać strony.

Osadzenie pod artykułem/wpisem - ocena

Bardzo często spotyka się możliwość ocenienie wpisu na blogu lub artykułu pomocy. Jest to świetna forma zbierania opinii od użytkowników. W prosty sposób możemy zidentyfikować artykuły pomocy, które są pomocne, a które nie. Nie wymaga to dużego wysiłku od użytkownika, a integracja jest bardzo prosta. Do oceny można użyć gwiazdek, buziek lub innych ikon.

Wiadomość e-mail

Udostępnianie formularza ankiety w e-mail jest bardzo skuteczną metodą otrzymania odpowiedzi na ankietę. Oto przykładowe metody. 

Zaproszenia e-mail

Korzystając z modułu wysyłki Zaproszeń e-mail, można przesłać wiadomość z przyciskiem do otworzenia ankiety. Metoda ta jest najprostsza, e-mail jest automatycznie generowany w kolorystyce ankiety, można edytować jego treść i umożliwia łączenie adresu e-mail z odpowiedziami. Dodatkowo można zadbać, aby jedna osoba odpowiedziała tylko raz na ankietę.

Pierwsze pytanie w e-mail'u

Istnieje też możliwość wstawienia w e-mail pierwszego pytania z ankiety. Świetnie się to sprawdza w przypadku badań NPS, pierwsze pytanie ze skalą 0-10 jest wyświetlane w wiadomości. Po wybraniu określonej wartości przycisk przenosi nas do drugiego pytania z prośbą o uzasadnienie odpowiedzi.

Stopka e-mail

Stała kontrola satysfakcji klienta jest bardzo dobrą praktyką. Świetnym rozwiązaniem jest umieszczenie w stopce maila możliwości ocenienia korespondencji z firmą. Możliwość oceny może być dodana poprzez link do ankiety, lub jak w przykładzie poprzednim, poprzez wybór odpowiedzi w pierwszym pytaniu i przeniesieniu do formularza, gdzie uzasadniamy odpowiedź.
Czy ten artykuł okazał się pomocny? Dziękujemy za ocenę Wystąpił problem z przesłaniem oceny, spróbuj ponownie.

Dalej potrzebujesz pomocy? Kontakt z nami Kontakt z nami